0(0 Ratings)

Zarządzanie ceną – zainspiruj się.

Cena to narzędzie o bardzo dużej sile i możliwości działania. Jakie elementy należy wziąć pod uwagę, jakie czynniki mogą mieć wpływ na cenę? Te, i inne wskaźniki zostaną omówione w niniejszym szkoleniu. Jednym z elementów dobrze funkcjonującego biznesu, to umiejętne wyliczenie ceny, adekwatnej do wartości i jakości zabiegu / usługi / produktu. Jednak niezależnie od odpowiedniej kalkulacji zabiegu, konieczna jest umiejętność podążania ceną za sytuacją na rynku, a także Twoich możliwości. W obecnych czasach cena nie jest już stała, cena żyje wraz z biznesem, ewoluuje, zmienia się i dopasowuje do sytuacji na rynku, i nie tylko. Cena, to element biznesu, który tak powinien się zmieniać, byś mógł/mogła osiągać jak najwyższe dochody w danym momencie /czasie / biznesie. Dzisiaj cena nie może być stała, ona powinna działać jak narzędzie sprzedażowe, a nie tylko jako informacja. Cena jest jednym z elementów, na które masz największy wpływ w swoim biznesie, i to od Ciebie zależy, czy wykorzystasz jej potencjał, czy będziesz robił/robiła tylko podstawowe wyliczenia.
Pokaż więcej

Czego się nauczę?

  • Dowiesz się co to jest, kalendarz cen.
  • Dowiesz się na jakie analizy zwrócić uwagę.
  • Jak ustalać i jak pracować na kalendarzu cen.
  • Dowiesz się co to jest Benchmarking i dlaczego jest ważny.
  • Dowiesz się na co zwracać uwagę w prognozach cenowych.
  • Jakie elementy organizacji pracy, mogą mieć wpływ na atrakcyjność i wysokość sprzedaży.
  • Dowiesz się co to jest pułapka obniżania ceny i jak jej uniknąć.
  • Jak zarządzać i wykorzystać sezon wysoki.
  • Dowiesz się na co zwraca uwagę klient.
  • Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać analizę SWOT.
  • Kryzys może dawać również szanse, podpowiem Ci, jak działać.

Program szkolenia

Zarządzanie ceną – zainspiruj się.

  • 1. Kalendarz cen oraz benchmarking.
    01:05:25
  • 2. Prognozy i planowanie.
    43:13
  • 3. Pułapki obniżania ceny i polityka cen w sezonie wysokim.
    28:00
  • 4. Kryzys – czas klienta. Analiza SWOT do budowy oferty i ceny.
    53:41
  • 5. Kryzys – szanse.
    37:10

Recenzje

Brak recenzji
Brak recenzji
147.00 

Autor kursu:

Dla kogo kurs?

  • salony Beauty - kierownik/manager/właściciel,
  • salony SPA & Wellness - kierownik/manager/właściciel,
  • kliniki medycyny estetycznej - kierownik/manager/właściciel,
  • kliniki stomatologiczne - kierownik/manager/właściciel,
  • salony fryzjerskie - kierownik/manager/właściciel,
  • placówki fizjoterapii - kierownik/manager/właściciel,
  • placówki terapii naturalnych - kierownik/manager/właściciel,
  • inne osoby decyzyjne w ustalaniu cen oraz strategii sprzedaży.

Tagi