Audyt to doskonałe narzędzie nie tylko do kontrolingu, ale przede wszystkim do rozwoju firmy
Audyt może być oceną: danej osoby, salonu / hotelu / klubu (organizacji), konkretnego systemu, procesu, projektu usługi lub produktu.
Audyt zazwyczaj służyć kontroli, ale przede wszystkim służy procesowi ciągłego doskonalenia organizacji. Pozwala on weryfikować oraz usprawniać procesy i procedury, usługi, styl pracy, kwalifikację zespołu, i wiele innych czynników zarówno wybiórczo jak i, w całości organizacji.
Celem audytu jest wyrażenie opinii, w oparciu o przeprowadzone obserwacje oraz testy. Może być także weryfikacja miejsca/osoby, czy wyznaczone standardy jakości i usług, zostały osiągnięty, lub czy działania są zgodne z zaakceptowanymi standardami oraz praktykami i polityką firmy/salonu.
Główne korzyści wynikające z przeprowadzenia audytów jakości usługowo-obsługowej to m. in.:
- zmniejszenie ryzyka prowadzonej działalności
- wzrost wiarygodności w oczach klientów (możliwość uzyskania jeszcze wyższej jakości)
- zdobycie przewagi konkurencyjnej
- doskonalenie systemów organizacji pracy salonu
- łatwiejsze podejmowanie działań prewencyjnych usługowo - sprzedażowych
Oferuję możliwość wykonania audytu: jawnego, cichego, mieszanego i częściowego. Wszystkie audyty dopasowywane są do potrzeb odbiorcy. Dlatego przed audytem wspólnie ustalamy obszar i potrzebę i rodzaj audytu.
1
Audyt jawny (dla wszystkich obiektów beauty oraz z odnową biologiczną):
- jakość techniczna – procedury,
- jakość funkcjonalna – styl obsługi (bezpośredni, internetowy, telefoniczny),
- bezpieczeństwo i higiena,
- zorientowanie na klienta/gościa.
- kwalifikacje (umiejętności zabiegowe, personalne),
- atmosfera, w tym tzw. „pierwsze 5 min”,
- możliwości sprzedażowe danego miejsca,
- warunki techniczne.
2
Audyt jawny Hotelu SPA & Wellness pod kątem obsługi klienta i możliwości sprzedaży usług.
Piony mające najczęstszy kontakt z gościem:
- recepcja główna hotelu SPA & Wellness,
- recepcja SPA oraz personel zabiegowy, w tym strefa mokra i rekreacji ruchowej, inne jeżeli są.
- obsługa restauracji,
- obsługa pięter (housekeeping),
3
Audyt jawny częściowy zgodne z potrzebami Zleceniodawcy.
4
Audyt „cichy" (ukryty) tzw. „Tajemniczy Gość” całkowity lub wybiórczy w zależności od zlecenia.
5
Audyt mieszany, polega na połączeniu „Tajemniczego Gościa” z audytem jawnym w drugiej jego części.
Jeżeli chcesz zweryfikować swoje miejsce (Salon, Klinika, Hotel, Klub), sprawdzić co funkcjonuje doskonale, a co można jeszcze usprawnić, by jeszcze lepiej działać na obecnym rynku usług, skontaktuj się ze mną. Wspólnie ustalimy zakres i rodzaj audytu.
Ceny audytu ustalane są indywidualnie w zależności od wielkości miejsca oraz ilości weryfikowanych pozycji podczas audytu.
Dla każdego miejsca niezależnie od jego filozofii, charakteru i specjalizacji, najważniejsze jest utrzymanie wysokich standardów, przez co osiągany jest prestiż w branży, zarówno wśród konkurencji jak i wśród usługobiorców. Wysokie standardy dają pewność, iż klientów będzie przybywać, miejsce będzie rozpoznawalne, a całość przełoży się na rosnące zyski, oraz wzrost i rozwój przedsięwzięcia, jakim jest inwestycja w obiekt z odnową biologiczną.