0(0 Ratings)

Błędy w biznesie beauty & wellness, które kosztują najwięcej.

Popełnianie błędów w każdej branży, to ogromne straty. Im większa firma, tym błędy mogą więcej kosztować. Są też i takie, które niezależnie od wielkości firmy, po prostu ją niszczą i… w perspektywie czasu doprowadzają do bankructwa. Dezorganizacja, brak sprzedaży, słaba jakość, itd., bardzo mocno obniżają postrzeganie marki, ale przede wszystkim wpływają na słabą sprzedaż i niskie zyski w firmie. W szkoleniu omówione zostały najważniejsze i najczęściej spotykane błędy, które bezwzględnie powinno się wyeliminować i zwracać szczególną uwagę na dalsze funkcjonowanie biznesu, aby ponownie ich już nie popełniać. Np. niska efektywność, to nie tylko czynnik ludzki. W szkoleniu przedstawione i dokładnie omówione zostały, aż 4 wskaźniki niskiej efektywności, które mają wpływ zarówno na obsługę, usługę (zabieg) jak i sprzedaż. Niska efektywność, to niskie obroty i niskie zyski, oraz niskie / słabe postrzeganie marki w ogóle. Podczas szkolenia dowiesz się co robić, by błędy te eliminować, jak powinien działać manager i z jakich narzędzi korzystać, by jak najefektowniej zarządzać danym Salonem, Kliniką, czy innym miejscem z odnowa biologiczną. Jeżeli po przebytym szkoleniu przeanalizujesz swoje miejsce pracy, zrobisz sobie audyt i uzupełnisz działania o podpowiedzi jakie w nim uzyskasz, z pewnością błędy o których piszę, nie będą Twoim problemem, a salon, czy też klinika wzmocni się i będzie przynosiła zyski 😊
Pokaż więcej

Czego się nauczę?

  • Dowiesz się, co to jest jakość i jak należy ja interpretować, by wzmacniać pozycję swojego biznesu.
  • Jak działają procedury i standardy, jak powinny być ustalane i jak prowadzone, by osiągnąć sukces.
  • Jak dużo jest informacji i możliwości, pozyskując informację zwrotną.
  • Co jest przyczyną niskiej efektywności pracy personelu, i jak temu zaradzić.
  • Poznasz pięć czynników niskiej efektywności.
  • Dowiesz się jakie w obecnych czasach jest najefektywniejsze podejście managera w prowadzeniu zespołu oraz wzmacnianiu pozycji na runku Twoje biznesu.
  • Dowiesz się, jak możesz wzmocnić zespół.
  • Dowiesz się, co to jest TQM oraz PDCA w zarządzaniu.
  • Poznasz mechanizm, który z łatwością możesz wdrożyć, by wzmocnić pozycję na rynku.
  • Implementując podane elementy możesz wzmocnić jakość, podnieść prestiż i zwiększyć sprzedaż.

Program szkolenia

Błędy, które kosztują najwiecej.

  • 1. Jakość – jak ją rozumieć oraz autorskie procedury i standardy.
    41:00
  • 2. Informacja zwrotna – kluczem do sukcesu.
    20:06
  • 3. Niska efektywność firmy i personelu – przyczyny.
    41:54
  • 4. Manager i jego podejście
    45:12
  • 5. Jak wykorzystać TQM oraz PDCA.
    33:11

Recenzje

Brak recenzji
Brak recenzji
165.00 

Autor kursu:

Dla kogo kurs?

  • salony Beauty - kierownik/manager/właściciel,
  • salony SPA & Wellness - kierownik/manager/właściciel,
  • kliniki medycyny estetycznej - kierownik/manager/właściciel,
  • kliniki stomatologiczne - kierownik/manager/właściciel,
  • salony fryzjerskie - kierownik/manager/właściciel,
  • placówki fizjoterapii - kierownik/manager/właściciel,
  • placówki terapii naturalnych - kierownik/manager/właściciel,
  • inne osoby, które zarządzają zespołem i/lub organizacją w szeroko rozumianej odnowie biologicznej, beauty & wellness.

Tagi