Popełnianie błędów w każdej branży, to ogromne straty. Im większa firma, tym błędy mogą więcej kosztować. Są też i takie, które niezależnie od wielkości firmy, po prostu ją niszczą i… w perspektywie czasu doprowadzają do bankructwa. Dezorganizacja, brak sprzedaży, słaba jakość, itd., bardzo mocno obniżają postrzeganie marki, ale przede wszystkim wpływają na słabą sprzedaż i niskie zyski w firmie. W szkoleniu omówione zostały najważniejsze i najczęściej spotykane błędy, które bezwzględnie powinno się wyeliminować i zwracać szczególną uwagę na dalsze funkcjonowanie biznesu, aby ponownie ich już nie popełniać. Np. niska efektywność, to nie tylko czynnik ludzki. W szkoleniu przedstawione i dokładnie omówione zostały, aż 4 wskaźniki niskiej efektywności, które mają wpływ zarówno na obsługę, usługę (zabieg) jak i sprzedaż. Niska efektywność, to niskie obroty i niskie zyski, oraz niskie / słabe postrzeganie marki w ogóle. Podczas szkolenia dowiesz się co robić, by błędy te eliminować, jak powinien działać manager i z jakich narzędzi korzystać, by jak najefektowniej zarządzać danym Salonem, Kliniką, czy innym miejscem z odnowa biologiczną. Jeżeli po przebytym szkoleniu przeanalizujesz swoje miejsce pracy, zrobisz sobie audyt i uzupełnisz działania o podpowiedzi jakie w nim uzyskasz, z pewnością błędy o których piszę, nie będą Twoim problemem, a salon, czy też klinika wzmocni się i będzie przynosiła zyski 😊
Czego się nauczę?
- Dowiesz się, co to jest jakość i jak należy ja interpretować, by wzmacniać pozycję swojego biznesu.
- Jak działają procedury i standardy, jak powinny być ustalane i jak prowadzone, by osiągnąć sukces.
- Jak dużo jest informacji i możliwości, pozyskując informację zwrotną.
- Co jest przyczyną niskiej efektywności pracy personelu, i jak temu zaradzić.
- Poznasz pięć czynników niskiej efektywności.
- Dowiesz się jakie w obecnych czasach jest najefektywniejsze podejście managera w prowadzeniu zespołu oraz wzmacnianiu pozycji na runku Twoje biznesu.
- Dowiesz się, jak możesz wzmocnić zespół.
- Dowiesz się, co to jest TQM oraz PDCA w zarządzaniu.
- Poznasz mechanizm, który z łatwością możesz wdrożyć, by wzmocnić pozycję na rynku.
- Implementując podane elementy możesz wzmocnić jakość, podnieść prestiż i zwiększyć sprzedaż.
Program szkolenia
Błędy, które kosztują najwiecej.
1. Jakość – jak ją rozumieć oraz autorskie procedury i standardy.
41:002. Informacja zwrotna – kluczem do sukcesu.
20:063. Niska efektywność firmy i personelu – przyczyny.
41:544. Manager i jego podejście
45:125. Jak wykorzystać TQM oraz PDCA.
33:11
Recenzje
Brak recenzji
165.00 zł
- LevelŚrednio zaawansowane
- Czas trwania3 godz. 2 min.
- Ostatnia aktualizacja09.03.2024
Witam ponownie!
Autor kursu:
Dla kogo kurs?
- salony Beauty - kierownik/manager/właściciel,
- salony SPA & Wellness - kierownik/manager/właściciel,
- kliniki medycyny estetycznej - kierownik/manager/właściciel,
- kliniki stomatologiczne - kierownik/manager/właściciel,
- salony fryzjerskie - kierownik/manager/właściciel,
- placówki fizjoterapii - kierownik/manager/właściciel,
- placówki terapii naturalnych - kierownik/manager/właściciel,
- inne osoby, które zarządzają zespołem i/lub organizacją w szeroko rozumianej odnowie biologicznej, beauty & wellness.